غلامی: قرارداد بازیکنان، میلیاردی هم باشد باز هم کم است/ شهرداری ارومیه در کنار چند تیم دیگر مدعیان قهرمانی در لیگ هستند

غلامی: قرارداد بازیکنان، میلیاردی هم باشد باز هم کم است/ شهرداری ارومیه در کنار چند تیم دیگر مدعیان قهرمانی در لیگ هستند

، درخصوص دلایل جداییش از تیم والیبال لبنیات هراز آمل اظهار داشت: اصلا صحبتی درمورد ماندن یا نماندن از سوی باشگاه نشد که من تصمیمی بگیرم که البته نمی‌دانم دلیلش چه بوده است. هرچند خودم هم تمایلی نداشتم با این تیم همکاری داشته باشم البته نباید از یاد برد که باشگاه هراز آمل یکی از منظم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های والیبال در ایران به شمار می‌رود و باشگاه فوق العاده خوبی است.

سرعتی‌زن باتجربه و سابق تیم ملی والیبال درباره انتقالش به تیم شهرداری ارومیه تصریح کرد: پیش از امضای قرارداد با تیم شهرداری ارومیه، من به همراه چند بازیکن دیگر با محمد رضا تندروان مذاکراتی کرده بودیم تا در فصل آینده در عضویت تیم سیرجان باشیم که هدایتش برعهده تندروان بود، اما دقبقا نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد که تندروان با مسئولان تیم فولاد سیرجان به توافق نرسید و به همین دلیل پس از آن که تندروان هدایت شهرداری ارومیه را پذیرفت ما هم تصمیم گرفتیم به این تیم پرطرفدار بپیوندیم. البته باید تاکید کنم باتوجه به شناختی که از تندروان داشتم، تمایلم بر این بود که فصل آینده در شهرداری ارومیه توپ بزنم. 

این بازیکن والیبال در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری ارومیه را شانس نخست قهرمانی در فصل پیش‌رو می‌داند، گفت: من سال ۱۳۸۵ عضو تیم پگاه ارومیه‌ای بودم که بازیکنانی مانند مهدی بازارگرد، محمود افشاردوست، بهنام محمودی و عبدالرضا علیزاده را داشت و خوشحالم که دوباره در خدمت تیمی از ارومیه هستم. به نظرم تیمی که امسال شهرداری ارومیه تحت هدایت تندروان بسته، یک تیم کامل در پست‌های مختلف است.   در مورد تیم قهرمان اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که فصل قبل هم تیم ارومیه بازیکنان خوبی داشت، اما در فینال مغلوب سیرجان شد. از سوی دیگر تیم‌هایی مانند سپاهان، شهداب، پیکان و هراز آمل هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و به نظرم شهرداری ارومیه در کنار چند تیم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. امیدوارم بالاخره طلسم قهرمان نشدن ارومیه در لیگ والیبال شکسته شود تا دل هواداران متعصب این تیم شاد شود.

کاپیتان ساق تیم ملی والیبال در واکنش به برخی اظهارات درباره افزایش چند برابری مبلغ قرارداد‌های بازیکنان و ثبت قرارداد‌های نجومی و میلیاردی خاطرنشان کرد: من چندین سال است که از اینگونه مسائل در والیبال فاصله گرفته ام و اطلاعات دقیقی از قرارداد‌های دیگر بازیکنان ندارم، اما به نظرم اگر قرارداد بازیکنان میلیاردی هم باشد باز هم کم است. آقایانی که از قرارداد‌های میلیاردی صحبت می‌کنند احتمالا در ایران زندگی نمی‌کنند. برای نمونه زمانی که در تیم ملی بودم با یک باشگاه قراردادی به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ ومیلیون تومان امضا کردم و در آن زمان دلار۳۰۰۰ تومان بود، اما اکنون دلار ۲۳ هزار تومان شده ولی آیا قرارداد‌ها هم ۸ برابر شده‌اند؟ 

اخبار مرتبط

برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال و رونمایی از برنامه هفته اول/ جایزه آقای گل به ستاره گیتی‌پسند اهدا شد

شانس پرطرفدارها برای بقا در لیگ برتر فوتسال

برتری شهرداری ارومیه مقابل هراز آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha